Circadia stała się „gwiazdą” jednej z najsłynniejszych platform reklamowych na świecie – Times Square w Nowym Jorku. Film o marce wyświetlany był przez cały dzień 3 marca 2024 roku na kilku ekranach.
Spektakularna demonstracja na Times Square była kamieniem milowym w działalności Circadii. W ten sposób marka dołączyła do innych szanowanych, profesjonalnych marek kosmetycznych, które kiedyś były tu reprezentowane.
Times Square co roku przyciąga uwagę milionów turystów z całego świata. Dlatego taka kampania reklamowa jeszcze bardziej zwiększy popularność marki i zdobędzie nowych fanów. Ponadto w ten sposób marka jeszcze bardziej ugruntowała swoją pozycję lidera w światowej branży kosmetycznej.
„Dla Circadii reklama na Times Square to nie tylko wydarzenie, ale także szansa na przyciągnięcie uwagi milionów ludzi i zachęcenie ich do profesjonalnej i wysokiej jakości pielęgnacji skóry, z uwzględnieniem jej rytmów dobowych” – stwierdziła dyrektor operacyjna marki Katelyn Macy-Sandoval.
„Ta wspaniała kampania reklamowa pozwoliła nam zademonstrować nasze zaangażowanie na rzecz specjalistów od pielęgnacji skóry oraz naszą innowacyjność w tej dziedzinie. Dlatego zapraszamy wszystkich na konsultacje do specjalisty w dziedzinie pielęgnacji skóry w celu uzyskania niezwykłej przemiany za pomocą produktów Circadia” – podkreślił dyrektor generalny Circadia, Michael Pugliese.
W reklamie marka zachęcała widzów, aby pytali swojego kosmetologa o stosowanie kosmeceutyków Circadia. Przecież celem kampanii jest nie tylko pokazanie skuteczności produktów Circadia, ale także zwiększenie popularności idei zdrowej i pięknej skóry oraz zachęcenie do częstszych wizyt u kosmetologa.
Marka Circadia z każdym dniem staje się coraz bardziej rozpowszechniona i rozpoznawalna na całym świecie. Kampania reklamowa na Times Square tylko dowodzi, że marka jest zaangażowana w ciągły rozwój, doskonalenie i wprowadzanie innowacji w branży beauty. Dzięki innowacyjnym składnikom produktów i zaangażowaniu w pracę profesjonalistów z branży kosmetycznej Circadia imponuje milionom ludzi na całym świecie. Wydarzenie na Times Square tylko to potwierdza.